بازخورد درباره این کالا

فرومون جنسی شب پره شمشاد – اکونکس اسپانیا

cydalima perspectalis
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: n.154884
ویژگی های محصول
  • تعداد : 1عدد
  • بسته بندی : ساشه
  • ماندگاری در حیط : 200 پس از نصب
برند:
نوتریکا
ضمانت اصالت کالا

1 عدد در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی نوتریکا
50,000تومان
بروزرسانی قیمت: 19 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

فرومون جنسی شب پره شمشاد – اکونکس اسپانیا

شب پره شمشاد

    شمشاد :

 

یک گیاه همیشه سبز و زیباست که به دو صورت بومی و زینتی در ایران وجود دارد. نوع بومی آن در جنگل های هیرکانی البرز یافت میشود و  در فصل زمستان  که اغلب درختان هیرکانی برگ ندارند, زیبایی خاصی به این جنگلها میدهد.

 

 

   شب پره شمشاد :

 

 

یک حشره آفت است که به صورت اختصاصی از برگ شمشادهای زینتی و بومی تغذیه میکند. این حشره بومی آسیای شرقی است ولی در سال های اخیر همراه با نهالهای آلوده به کشورهای زیادی از جمله ایران وارد شده است. این حشره       میتواند با تغدیه از برگهای شمشاد های زینتی یا بومی, باعث بی برگی کامل آنها شود. در صورت تکرار بی برگی کامل, درخت خشک خواهد شد.

با توجه به حساسیت مناطق جنگلی و عدم امکان سمپاشی در آنها, مبارزه با این آفت تبدیل به یک چالش بزرگ شده. در مناطق جنگلی با توجه به اهمیت حفظ فون حشرات منطقه, امکان هیچ گونه سمپاشی, چه با سموم شیمیایی و چه با سموم ارگانیک یا حتی باکتریایی وجود ندارد. از طرفی بعضی نقاط آلوده به این آفت در مناطق کوهستانی با مسیرهای تردد سخت واقع شده اند که رفت و آمد به آنها به صورت مداوم و مکرر امکان پذیر نیست. در سالهای اخیر, بعضی گروههای مردمی و بعضی دوستداران محیط زیست اقدام به مبارزه مکانیکی با این آفت کرده اند, به این شکل که با دست لاروهای این حشره را جمع آوری میکنند و از بین میبرند که قطعا کار طاقت فرسا و سختی است.

با توجه به اینکه این حشره بومی ایران نیست, دشمن طبیعی  مناسبی هم در ایران ندارد و همین مساله باعث گسترش سریع آفت در نقاط مختلف جنگلهای ارزشمند هیرکانی شده است. با توجه به ضرورت حفظ این گونه ارزشمند در این مناطق, باید اقدامی سریع و درست برای حفظ آن انجام شود.

 

 

 

    راهکار مبارزه با شب پره شمشاد :

 

 

با توجه به تمام محدودیتهایی که در مبارزه با شب پره شمشاد وجود دارد, در حال حاضر مفیدترین و موثرترین راهکار, استفاده  از تله های فرومونی شب پره شمشاد است. این تله ها می توانند حشره های بالغ شب پره شمشاد را شکار کنند و از تولید مثل و تکثیر آنها جلوگیری کنند. با یک بار کار گداشتن این تله ها, تا حدود دو ماه شکار انجام می شود. بعد از دو ماه مدت ماندگاری قطعه فرومونی به پایان میرسد و باید تعویض شود.

 

 

   مزایای استفاده از فرومون جنسی شب پره شمشاد :

 

 

*قیمت ارزان

*دسترسی آسان

*نصب راحت

*عدم نیاز به رفت و آمد مکرر

*ماندگاری نسبتا طولانی

 

 

    فرومون جنسی شب پره شمشاد – اکونکس اسپانیا :

 

 

شرکت اکونکس اسپانیا یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده ابزار و مواد کنترل بیولوژیک در دنیاست که فرومون جنسی آفات مختلف را هم تولید میکند. این شرکت فرومون جنسی آفت شب پره شمشاد را هم تولید میکند که از کیفیت و ماندگاری مناسبی برخوردار است. فرومون شب پره شمشاد اکونکس در ایران توسط سایت نوتریکا توزیع می شود. در صورتی که کسانی تمایل به مشارکت در برنامه های کنترل شب پره شمشاد داشته باشند, نوتریکا حاضر به مشارکت همه جانبه است.

 

 

توضیحات تکمیلی

فرومون جنسی شب پره شمشاد – اکونکس اسپانیا
مشخصات دیگر
تعداد

1عدد

بسته بندی

ساشه

ماندگاری در حیط

200 پس از نصب

وزن

1 گرم

ابعاد

90 × 5 × 120 میلی‌متر

امتیاز کاربران به:

فرومون جنسی شب پره شمشاد – اکونکس اسپانیا (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…